Kwalitatieve content

SEO, SEA, link building, anchor links,… om de haverklap duikt in het wereldje van de online verkoop en de ranking van je website in zoekmachines wel een nieuwe term en een nieuw wondermiddel op. Allemaal middeltjes die zeker hun doel en bestaansreden hebben, maar die ook tot heel wat artificieel geknoei leiden. En laat Google nu net een hekel aan het woordje ‘artificieel’ hebben. Natuurlijk loont het de moeite om in dergelijke situaties een SEO specialist onder de arm te nemen, maar heb je deze specialisten voor elk onderdeel van je SEO strategie nodig? Een beetje schrijver kan met kwalitatieve en in het oog springende content heel wat bezoekers op de juist manier raken en aantrekken.

from SEO Blog (Tip!) | Laatste nieuws over SEO http://ift.tt/2upeQnH
via IFTTT

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s